środa, 17 sierpnia 2011

Weekend Party - Fashion Show


Weekend Party - Fashion Show - to fantastyczny pokaz modelek a przy tym swietna zabawa. Glowna bohaterka gry Lily pracuje na stanowisku dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej. Obowiazki sprawiaja, ze nie ma czasu na swoje pasje (kupowanie i wymyslanie wlasnych linii ubran), lecz pewnego dnia spotyka ja niezwykle szczescie i szansa: najwazniejszy klient agencji prosi o przygotowanie modelek do sesji zdjeciowej. Pomoz Lily w zakupach, ukladaj niezwykle fryzury i tworz wspaniale kreacje w tej olsniewajacej grze z gatunku ukryte obiekty. Obudz w sobie dusze projektantki mody i pomoz Lily!
Glowne zalety pelnej gry

* Dziewiec sklepow
* 450 ubran i akcesoriow
* Tryb gry ukryte obiekty
* Tryb przebierania
* Trzy mini gry

Polecane programy :

Foot-Notes 1.4.

Foot-Notes jest to programy, dzieki ktoremu mozemy przykleic sobie na pulpit notatki, aby nie zapomniec o jakiejs sprawie. Przykladowo ja czesto tak mam, ze jak siedze przy komputerze i mam cos zrobic, a jestem aktualnie zajety to prawie zawsze zapominam :) . Program jest prawie calkowicie konfigurowalny. Mozna w nim : - ustawic kolor kazdej notatki, - zapisywac/wczytyw

Podniebne kulki: Deluxe 1.0

Sky Bubbles Deluxe - to Gra Podniebne kulki: Deluxe. Bardzo zly czarodziej uwiezil mieszkancow spokojnego krolestwa w podniebnych bankach. Uwolnij ich, zanim bedzie za pozno! Jedynym sposobem na to jest laczenie ze soba baniek jednakowego koloru. Wraz z kolejnymi planszami wzrasta liczba dusz, ktore nalezy ocalic, natomiast czasu jest coraz mniej. Przez to gra staje sie z poziomu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz